Shipping

Care sunt taxele de expediere aferente comenzilor?

Taxele de expediere sunt explicate în tabelul de mai jos:

Produse cosmeticeCurier. Plată la livrareCurier. Plată în avansPoșta Română
Valoare sub/sau 450 lei 20 lei 15 lei 7 lei
Valoare peste 450 lei 10 lei gratuit 7 lei
Mostre Curier. Plată la livrare Curier. Plată în avans Poșta Română
Valoare sub/sau 50 lei 10 lei 10 lei 5 lei
Valoare peste 50 lei 15 lei 10 lei 5 lei

Taxele de curierat de mai sus se aplică doar localităților în care curierul are punct de lucru, pentru localitățile mici se aplică în plus, o taxă de kilometri suplimentari (10 lei), veți fi anunțați dacă este cazul.

Pentru plata facturilor în avans, în cazul în care comanda depășește 450 de lei și adresa de livrare este într-o localitate fără punct de lucru curier, taxa de kilometrii suplimentari va fi achitată de cumpărător.

Nu colaborăm cu Poșta Română pentru comenzile cu plată la livrare! Toate facturile comenzilor cu expediere prin Poșta Română se achită în avans.

 

Care sunt metodele de livrare și de plată a comenzilor în cazul comenzilor plasate prin telefon, email sau online?

CURIERAT RAPID

Plata facturii la livrarea coletului

În cazul în care plasați o comandă și alegeți plata facturii la livrarea coletului, comanda dumneavoastră va fi livrată prin Cargus, la adresa specificată (Adresă Livrare) și în intervalul orar preferat, în termen de maxim 2 zile lucrătoare (în funcție de localitatea adresei de livrare) de la confirmarea prin telefon sau email a comenzii.

Pe factura pe care o veți primi prin email se regăsește AWB-ul coletului. AWB este numărul notei de expediție corespunzător coletului dumneavoastră pe care îl are curierul în sistemul lor de expedieri. În cazul în care nu ați primit coletul în 1-2 zile (lucrătoare) de la data expedierii puteți contacta curierul și puteți folosi acest număr AWB pentru a cauta pe site-ul lor (cargus.ro) detalii despre coletul dumneavoastră. De asemenea vă rugăm să ne anunțați întârzierile de livrare a coletelor pentru a putea reclama la rândul nostru nelivrarea în timp corespunzător.

Dacă veți căuta numărul AWB în momentul în care veți primi factura nu îl veți găsi în baza de date Cargus pentru că  AWB-urile sunt încărcate în sistem după ora 18.00.

Livrări întârziate 

Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să faceți reclamație în scris către transportator și să ne anunțați de situația creată pentru a face reclamație la rândul nostru.  

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru prejudiciile cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, manifestări de stradă sau din cauza altor situații speciale care ar putea împiedica agentul de livrări să livreze la timp coletul dumneavoastră. Expeditorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor.

Plata facturii în avans, prin transfer bancar

În cazul în care alegeți plata facturii în avans vom expedia coletul după ce primim confirmarea plății facturii de la bancă. Veți primi confirmarea comenzii și factura aferentă ei prin mail (verificați și în spam dacă e nevoie), la achitarea facturii este necesar să folosiți contul IBAN al companiei SC Evora Blue SRL, cont regăsit pe factură, iar la detalii de plată vă rugăm să scrieți numărul facturii. Suma totală a facturii este suma care trebuie să ajungă în contul nostru, eventualele comisioane practicate de banca din care se face plata facturii sunt achitate de cumpărător (plătitor al facturii). Plata facturii poate fi făcută din orice cont, nu este necesar ca plătitorul facturii să fie persoana care a comandat produsele. Nu este nevoie să ne trimiteți dovada plății. În funcție de momentul primirii confirmării de la bancă vom expedia coletul.

În momentul expedierii coletului veți primi un mail prin care veți fi anunțați că a fost expediată comanda, livrarea prin curierat rapid se face în termen de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea expedierii coletului dumneavoastră. Vă rugăm citiți mai sus despre livrări întârziate.

Informații suplimentare despre plata facturii în avans, pentru persoanele care doresc să depună suma de plată în contul nostru.

Contul firmei noastre este deschis la banca ING, iar pentru plata facturilor la ghișeul ING se percepe o taxă de 10 lei de către bancă. Ex: Factura dumneavoastră are valoarea 100 lei și doriți să o achitați la ghișeu. Suma pe care trebuie să o depuneți este 110 lei, în contul firmei se vor vira 100 lei, comisionul bancar este reținut de către bancă! Vă rugăm întrebați funcționarul de la ghișeul unde faceți depunerea ce sumă trebuie să depuneți ca suma facturii să ajungă în contul nostru.

 

POȘTA ROMÂNĂ

Plată la livrare - Ne cerem scuze, nu colaborăm cu Poșta Română pentru expedierea coletelor cu plata la livrarea comenzilor.

Plată în avans - Citiți informațiile despre plata în avans a facturilor, de mai sus. Livrarea coletelor prin Poșta Română se face în termen de 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării expedierii coletului.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru prejudiciile cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, manifestări de stradă sau din cauza altor situații speciale care ar putea împiedica agentul de livrări sau Poșta Română să livreze la timp coletul dumneavoastră. Expeditorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor.

Vă rugăm verificați integritatea coletului și a conținutului împreună cu factorul poștal sau cu agentul de la compania de curierat care vă livrează coletul, conform facturii regăsite în colet. În cazul în care apar acest tip de probleme vă rugăm să completați un proces verbal de constatare și să refuzați primirea și/sau plata coletului. De asemenea vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp pentru a remedia neplăcerea cauzată. Reclamațiile ulterioare sunt nule.

 

PAULA'S CHOICE ÎN SALOANELE COSMETICE

Taxe de expediere

Contactați-ne

0733 098 360
info@paulaschoice.ro

Newsletter

Primește ultimele noutăţi despre ofertele speciale și lansările de produse Paula’s Choice!