10% reducere la protecție solară + cadouri și seturi speciale Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Care sunt condițiile de împachetare, expediere și livrare a comenzilor în caz de pandemie?

La Paula’s Choice “Siguranța înainte de toate” este un concept de bază pe care îl aplicăm nu doar atunci când formulăm produsele – siguranța angajaților și clienților noștri este pe primul loc în fiecare zi.

În contextul pandemiei cu virusul COVID-19, respectăm recomandările Centrului European pentru Prevenirea și Controlul Bolilor (ECDC) și pe cele formulate de autoritățile locale, precum și recomandările Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și depunem toate eforturile pentru a ne proteja clienții și membrii echipei.

Promovăm sănătatea și igiena în fiecare zi, nu doar în caz de pandemie, formulăm produse pentru curățarea pielii și scriem articole despre importanța igienei personale.

Punem la dispoziție membrilor echipei informații despre COVID-19 și am luat măsuri eficiente privind protecția: în primul rând NU NE ATINGEM FAȚA, ne spălăm pe mâini frecvent, folosim dezinfectanți cu alcool minim 60° pe suprafețele atinse frecvent și dezinfectăm de mai multe ori pe zi (la fiecare două ore) suprafețele pe care se împachetează coletele.

Membrii echipei noastre și familiile acestora iau în serios recomandările autorităților: urmează aceleași măsuri de igienă și prevenție, nu folosesc mijloace de transport în comun, păstrează distanța socială, iar în afara orelor de program își desfășoară activitățile cotidiene la domiciliu.

Accesul în depozitul și biroul Paula’s Choice este permis echipei noastre și colaboratorilor, respectând condițiile prevăzute de lege. Agenții de curierat colectează comenzile din spațiul special amenajat, la fel se procedează și cu livrarea bunurilor de la furnizori. La nivel global, toate echipele Paula’s Choice, depozitele în care există produse cât și furnizorii de ingrediente primesc informații despre măsurile care trebuie implementate pentru siguranța tuturor.

Depozitul nostru funcționează pe sistemul FIFO (First In, First Out) – produsele care ajung în depozit în fiecare săptămână sunt depozitate în spatele produselor care au fost recepționate săptămâna anterioară. Acest lucru înseamnă că produsele care sunt împachetate în comenzi au stat cel puțin 7 zile în depozitul nostru, într-o zonă cu acces restricționat.

Firmele de curierat care livrează comenzile (TNT și Cargus) au luat la rândul lor măsuri pentru protejarea clienților și angajaților, informațiile referitoare la măsurile de prevenire putând fi accesate pe site-ul acestora. Agenții care colectează și livrează coletele se supun regulilor impuse de propriile companii de transport. Pentru a reduce contactul cu agenții de curierat îți recomandăm să alegi plata cu cardul sau prin transfer bancar.

Date fiind circumstanțele pandemiei de COVID-19, poate te-ai întrebat: “Este sigur să ating acest colet?”. Organizația Mondială a Sănătății a răspuns la această întrebare, specialiștii OMS au clarificat faptul că este sigură manipularea unui colet. Mai mult decât atât, produsele din colet și coletul sunt atinse doar cu mănuși în timpul procesării comenzii și pe durata transportului și predării coletului.

Continuăm să expediem comenzi în toată țara, în măsura în care circumstanțele și restricțiile locale permit acest lucru – respectând toate reglementările și recomandările autorităților, referitoare la limitările impuse de răspândirea COVID-19.

Îți mulțumim pentru încredere și te asigurăm că depunem toate eforturile pentru a-ți oferi în continuare servicii și produse de calitate. Monitorizăm cu atenția situația actuală pentru a pune în aplicare măsuri suplimentare, dacă este cazul. Dacă apar schimbări în procesul de expediere, livrare sau aprovizionare vom actualiza această pagină.

Momentan există întârzieri în primirea produselor de la furnizor, câteva din produse nu sunt disponibile temporar. Poți folosi notificările de pe pagina produsului pentru a primi mail când revine în stoc. Este posibil ca unele produse să aibă temporar alt tip de ambalaj.

Între timp, nu ezita să ne scrii la info@paulaschoice.ro dacă ai întrebări despre îngrijirea pielii, iar dacă ai nelămuriri și dorești mai multe informații ne poți contacta telefonic la numărul 0733 098 360 sau prin mail.

Mulțumim pentru răbdarea și înțelegerea ta, mulțumim că ești alături de noi și în acest fel ne putem continua activitatea.

Sunt din Timișoara și doresc să ridic personal comanda de la sediu. Cum procedez?

Redeschidem parțial sediul pentru ridicarea comenzilor, de marți 2 iunie. Alege opțiunea de livrare Ridicare personală, imediat ce comanda ta este pregătită vei primi mail de notificare (verifică și în Spam).

Pentru protejarea sănătății tale și a colegilor noștri, te rugăm să achiți comanda online cu cardul sau prin transfer bancar. Purtarea măștii de protecție este necesară la ridicarea comenzilor de la sediul nostru.