10% reducere pentru toate produsele full size Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Politica de retur

Dizolvarea contractului de vânzare

Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative – (denumită în continuare ”OUG34/2014”).

În conformitate cu prevederile OUG34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG34/2014.

Termenul de retragere

Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014).

Exercitarea dreptului de retragere

În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Termenul de retragere de mai sus), va informa SC Evora Blue SRL (Paula’s Choice România) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere care trebuie să conțină:

– numele cumpărătorului, adresa de email și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul în magazin, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)

SC Evora Blue SRL va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.

Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Client. Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Obligațiile Clientului în cazul retragerii

În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze la sediul SC Evora Blue SRL, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.

Clientul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC Evora Blue SRL despre expedierea returului. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Având în vedere natura produselor comercializate de SC Evora Blue SRL, Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.

Întrucât produsele Paula’s Choice sunt obținute din materii prime naturale și sintetice, fără coloranți și parfum, nu se vor accepta returi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între același tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.

Clientul va returna Produsul către SC Evora Blue SRL la adresa: Str. Putna nr. 15, Timișoara, Timiș, România. 0733 098 360. SC Evora Blue SRL nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.

În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, SC Evora Blue SRL va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.

Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 450 lei, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).

Obligațiile SC Evora Blue SRL în cazul retragerii

SC Evora Blue SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC Evora Blue SRL a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea integrală a unei comenzi, după deschiderea coletului, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.

SC Evora Blue SRL va rambursa sumele datorate dupa cum urmează:

– pentru comenzile achitate cu cardul bancar, online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate cu cardul bancar în magazin la aparatul POS și pentru comenzile achitate în numerar – prin virament bancar, este necesar să ne furnizați datele unui cont bancar pentru transferul sumelor;
– pentru comenzile achitate prin transfer bancar (ordin de plată) – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

Rambursarea sumelor plătite de Client către SC Evora Blue SRL nu se poate face în numerar.