Comenzile plasate pe site pot fi livrate doar pe teritoriul României, prin:
Curierat rapid. Pentru expedierea coletelor folosim companiile de curierat rapid Cargus sau TNT. Costurile de livrare pentru orice comandă sunt 17.50 lei (TVA inclus). Pentru comenzile peste 450 lei costurile de livrare sunt gratuite.
Comenzile vor fi livrare la adresa de livrare specificată la plasarea comenzii. Orice cost cauzat de menţionarea unei adrese greșite sau incomplete va fi suportat de cumpărător. Orice cost cauzat de modificarea adresei de livrare va fi suportat de cumpărător.
Ridicare personală. Comanda ta poate fi ridicată de la sediul nostru din Timișoara, strada Putna, nr.15, fără costuri de livrare. Comenzile cu ridicare personală și plata la ridicare se anulează după 3 zile de la data plasării dacă nu au fost ridicate.
Comenzile se procesează în ordinea primirii lor, de luni până vineri între orele 10.00 – 15.00, cu excepția sărbătorilor legale. Comenzile achitate prin card sau transfer bancar sunt expediate după confirmarea plății. La expedierea coletului vei primi un e-mail care include numărul de urmărire al expedierii.
De la expedierea coletului, termenul de livrare este de 1 – 3 zile lucrătoare (1-2 zile pentru orașele mari, 2-3 zile pentru localitățile mai mici), în funcţie de destinația fiecarui colet, după cum urmează:
Programul de livrare a comenzilor este de luni până vineri între orele 09:00 şi 18:00.
Notă:
Termenii de livrare de mai sus sunt informativi, în general curierii livrează coletele în 1 zi lucrătoare de la data expedierii, în orașele mari. De sărbători sau în perioadele cu promoții este posibil ca livrările să dureze 2-5 zile sau chiar mai mult.
Paula’s Choice Romania nu poate garanta termenii de livrare de mai sus în cazul unor evenimente ce nu țin de controlul său, cum ar fi (fără a se limita la): cazuri de forţă majoră (cutremure, inundaţii etc.), intervenţii ale autorităţilor de stat, greve, condiții meteo nefavorabile, probleme logistice întâmpinate de transportator etc.
Poți verifica oricând statusul comenzii tale accesând contul tău și siteul curierului pentru urmărirea expedierii folosind codul de urmărire primit în e-mailul care confirmă expedierea coletului. Din diverse motive este posibil ca livrarea să întârzie. Te rugăm în acest caz să verifici statusul coletului pe site-ul curierului, este posibil să fie programat pentru livrare chiar în ziua în curs. Dacă nu există detalii de livrare și au trecut 3 zile lucrătoare de la data expedierii coletului te rugăm să ne contactezi.
Poți plasa comenzi online pe site-ul www.paulaschoice.ro pentru cumpărături rapide și securizate. Tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași simpli. Iată câteva detalii despre fiecare etapă a plasării unei comenzi: Caută și adaugă în coș produsele dorite Poți căuta un produs în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse…
Citește mai multCum pot modifica sau anula o comandă plasată pe site care nu a fost încă expediată? Sistemul de procesare a comenzilor permite adăugarea unor produse la comandă sau modificarea detaliilor de livrare și facturare. Dacă dorești să faci modificări sau să anulezi o comandă te rugăm contactează Serviciu Clienți telefonic 0733 098 360 în cel…
Citește mai multDacă ai plasat o comandă pe site din contul de utilizator poți verifica oricând statusul comenzii în Contul Meu. Dacă ai plasat o comandă ca vizitator și ai nevoie de informații despre statusul comenzii tale te rugăm să ne contactezi. La expedierea comenzilor vom trimite un e-mail care conține numărul de urmărire și site-ul companiei…
Citește mai mult© Copyright 2024 Paula's Choice. Toate drepturile rezervate.
Paula's Choice și Cosmetics Cop sunt mărci înregistrate ale Paula's Choice LLC.
Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în LEI și includ TVA (Taxa pe valoarea adăugată)