Site-ul Paula's Choice Romania utilizează cookies - Ce înseamnă acest lucru?

Cum pot achiziționa produsele Paula's Choice?

Online 
Pentru a putea plasa comenzi online este necesar să vă logați. Orice vizitator poate plasa comenzi direct pe site, în măsura în care este de acord cu secțiunea de Termeni și Condiții. Pe pagina fiecărui produs aveți posibilitatea de a adauga în coș numărul de produse dorite, cât și numărul de mostre sau mini produse (unde este cazul) pe care intenționați să le achiziționați. Pentru finalizarea comenzii este necesar să selectați datele de facturare și livrare, furnizate la crearea contului dumneavoastră și de asemenea, metoda preferata de livrare și plată a comenzii. Va reamintim că produsele comandate în acest magazin online pot fi livrate doar pe teritoriul României.


În magazin
 
Produsele Paula's Choice pot fi achiziționate în Cabinetul Cosmetic Plus Jolie, de pe strada Putna, nr.15, Timișoara, de luni până vineri, între orele 10-18.

 

Care sunt metodele de livrare și de plată a comenzilor în cazul comenzilor plasate prin telefon, email sau online?

CURIERAT RAPID

Plata facturii la livrarea coletului

În cazul în care plasați o comandă și alegeți plata facturii la livrarea coletului, comanda dumneavoastră va fi livrată prin curier rapid, la adresa specificată (Adresă Livrare), în termen de maxim 2 zile lucrătoare (în funcție de localitatea adresei de livrare) de la confirmarea prin telefon sau email a expedierii comenzii.

Pe factura pe care o veți primi prin email se regăsește AWB-ul coletului sau în email-ul primit de la compania de curierat rapid care va livra coletul. AWB este numărul notei de expediție corespunzător coletului dumneavoastră pe care îl are curierul în sistemul lor de expedieri. În cazul în care nu ați primit coletul în 1-2 zile (lucrătoare) de la data expedierii vă rugăm să contactați curierul sau să monitorizați statusul coletului folosind numărul AWB pentru a cauta în site-ul lor detalii despre coletul dumneavoastră. De asemenea vă rugăm să ne anunțați întârzierile de livrare a coletelor pentru a putea reclama la rândul nostru nelivrarea în timp corespunzător.

Dacă veți căuta numărul AWB în momentul în care veți primi confirmarea expedierii nu îl veți găsi în baza de date pentru că AWB-urile sunt încarcate în sistem după ora 18.00.

Livrări întârziate 

Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 2 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat vă rugăm să faceți reclamație în scris către transportator și să ne anunțați de situația creată pentru a face reclamație la rândul nostru.  

Plata facturii în avans, prin transfer bancar

În cazul în care alegeți plata facturii în avans vom expedia coletul după ce primim confirmarea plății facturii de la bancă. Veți primi confirmarea comenzii și factura aferentă ei prin mail (verificați și în spam dacă e nevoie), la achitarea facturii este necesar să folosiți contul IBAN al companiei SC Evora Blue SRL, cont regăsit pe factură, iar la detalii de plată vă rugăm să scrieți numărul facturii. Suma totală a facturii este suma care trebuie să ajungă în contul nostru, eventualele comisioane practicate de banca din care se face plata facturii sunt achitate de cumpărător (plătitor al facturii). Plata facturii poate fi făcută din orice cont, nu este necesar ca plătitorul facturii să fie persoana care a comandat produsele. Nu este nevoie să ne trimiteți dovada plății. În funcție de momentul primirii confirmării de la bancă vom expedia coletul.

În momentul expedierii coletului veți primi un mail prin care veți fi anunțați că a fost expediată comanda, livrarea prin curierat rapid se face în termen de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea expedierii coletului dumneavoastră. Vă rugăm citiți mai sus secțiunea despre livrări întârziate.

Informații suplimentare despre plata facturii în avans, pentru persoanele care doresc să depună suma de plată în contul nostru.

Contul firmei noastre este deschis la banca ING, iar pentru plata facturilor la ghișeul ING se percepe o taxă de 15 lei de către bancă. Ex: Factura dumneavoastră are valoarea 100 lei și doriți să o achitați la ghișeu. Suma pe care trebuie să o depuneți este 115 lei, în contul firmei se vor vira 100 lei, comisionul bancar este reținut de către bancă! Vă rugăm întrebați funcționarul de la ghișeul unde faceți depunerea ce sumă trebuie să depuneți ca suma facturii să ajungă în contul nostru.

POȘTA ROMÂNĂ

Plată la livrare - Ne cerem scuze, nu colaborăm cu Poșta Română pentru expedierea coletelor cu plata la livrarea comenzilor.

Plată în avans - Citiți informațiile despre plata în avans a facturilor, de mai sus. Livrarea coletelor prin Poșta Română se face în termen de 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării expedierii coletului.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru prejudiciile cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, manifestări de stradă sau alte situații speciale (ex: erori de sistem are transportatorilor, etc) care ar putea împiedica agentul de livrări sau Poșta Română să livreze la timp coletul dumneavoastră. Expeditorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor.

Vă rugăm verificați integritatea coletului și a conținutului împreună cu factorul poștal sau cu agentul de la compania de curierat care vă livrează coletul, conform facturii regăsite în colet. În cazul în care apar acest tip de probleme vă rugăm să completați un proces verbal de constatare și să refuzați primirea și/sau plata coletului. De asemenea vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp pentru a remedia neplăcerea cauzată. Reclamațiile ulterioare sunt nule.

 

Care sunt taxele de expediere aferente comenzilor?

Taxele de expediere sunt explicate în tabelul de mai jos:

Produse cosmeticeCurier. Plată la livrareCurier. Plată în avansPoșta Română
Valoare sub/sau 450 lei 20 lei 15 lei 10 lei
Valoare peste 450 lei 10 lei gratuit 10 lei
Mostre Curier. Plată la livrare Curier. Plată în avans Poșta Română
Valoare sub/sau 50 lei 10 lei 10 lei 5 lei
Valoare peste 50 lei 15 lei 10 lei 5 lei


Nu colaborăm cu Poșta Română pentru comenzi cu plată la livrare! Toate facturile comenzilor cu expediere prin Poșta Română se achită în avans.

 

Cum știu care este statusul comenzii mele?

Veți fi anunțați pe mail de orice modificare asupra statusului comenzii dumneavoastră, iar dacă vă logați în contul dumneavoastră puteți vizualiza oricând statusul comenzii dumneavoastră. Comenzile se procesează doar în zilele lucrătoare (Luni - Vineri 10.00 - 18.00) și nu se procesează în zilele de sărbători legale. 

Notă: În perioada sărbătorilor de iarnă procesarea și livrarea comenzilor poate dura mai mult decât de obicei, în special dacă drumurile sunt blocate din cauza zăpezii. De asemenea în perioadele de discount-uri speciale, cum ar fi Black Friday, Paște, etc, este posibil ca livrările să întârzie.

Dacă aveți neclarități cu privire la plasarea comenzilor sau cu funcționarea magazinului online va rugăm să ne contactați la numărul 0733 098 360.

Despre termenii de livrare a coletelor prin curierat rapit sau Poșta Română vă rugăm citiți mai sus, în secțiunile dedicate. 

 

Comanda mea nu a fost livrată, dar am primit confirmarea expedierii ei. Cum procedez în acest caz?

Comenzi expediate prin Curierat Rapid
În cazul în care comanda dumneavoastră nu a fost livrată după 2 zile lucrătoare de la expedierea ei vă rugăm să contactați curierul și să îi comunicați numărul de expediere regăsit în mail-ul de confirmare a expedierii sau să monitorizați statusul trimiterii dumneavoastră pe site-ul firmei de curierat folosind același număr AWB. În cazul în care coletul dumneavoastră nu este găsit de în sistemul companiei de curierat vă rugăm să ne contactați la numărul 0733 098 360. Pentru situații de întârzieri vă rugăm citiți mai sus.

Comenzi expediate prin Poșta Română
Poșta Română livrează coletele în 3-5 zile lucrătoare de la data expedierii lor, în funcție de zona adresei destinatarului. În cazul în care nu ați primit avizul coletului după 5 zile lucrătoare de la data primirii confirmării de expediere vă rugăm să luați legătura cu oficiul poștal de care aparțineți pentru a vă asigura că nu este o problemă de avizare. În cazul în care oficiul poștal vă informează că nu ați primit coletul vă rugăm să ne contactați. Legal avem dreptul și vom face reclamație după 10 zile de la data la care coletul trebuia să fie avizat și avem nevoie de colaborarea dumneavoastră în acest sens. Coletele sunt asigurate și în momentul în care ni se confirmă pierderea lor definitivă vă vom expedia din nou comanda sau vom returna suma achitată pentru comanda respectivă. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile coletelor cauzate de funcționarea defectuoasă a Poștei Române. Vă punem la dispoziție în orice moment dovada expedierii coletului dumneavoastră.

Vă rugăm să înțelegeți că nu vom restitui sumele aferente comenzilor și nici nu vom retrimite produsele comandate decât după ce compania de curierat sau Poșta Română ne confirmă că a fost pierdut coletul dumneavoastră. Termenul de răspuns al reclamațiilor către Poșta Română este de 30 de zile, timp în care noi nu vom lua măsuri de despăgubire a clienților. Puteți oricând lua legătura cu firma de curierat sau Poșta Română pentru a verifica statusul reclamațiilor noastre. 

Cum procedați cu comenzile achitate în avans care sunt returnate la dumneavoastră? 

În cazul în care coletul dumneavoastră este returnat la noi pentru că dumneavoastră nu l-ați ridicat de la Poșta Română vom returna suma produselor în contul dumneavoastră (contul folosit pentru plata facturii), dar nu și taxele de transport, inclusiv cele achitate de noi pentru retur. Poșta Română trimite aviz de înștiințare a primirii coletului dumneavoastră în oficiul poștal și după 24 de ore se trimite reaviz. Poșta Română păstrează coletele în depozitele lor timp de 10 zile, apoi le returnează expeditorului. Taxele de retur sunt calculate la momentul ridicării returului, vom pune la dispoziția dumneavoastră chitanța cu dovada plății acestor taxe. În cazul în care nu ați primit nici aviz nici reaviz vă rugăm să faceți reclamație la oficiul poștal de care aparțineți.

În cazul în care coletul dumneavoastră este returnat la noi pentru că dumneavoastră nu l-ați preluat de la curier, vom returna suma produselor în contul dumneavoastră (contul folosit pentru plata facturii), dar nu și taxele de transport, inclusiv cele achitate de noi pentru retur. Curierul încearcă două livrări la adresa furnizată de dumneavoastră și apoi trimite cerere de retur către noi. Înainte de a confirma returul vom încerca să vă contactăm telefonic și/sau prin email pentru a vă înștiința despre statusul comenzii dumneavoastră. Este posibil ca din diverse motive personale să refuzați comanda dumneavoastră, iar în acest caz veți achita taxele de retur care sunt în valoare de 15 lei (TVA inclus), sumă reținută din valoarea produselor achitată în avans.

 

PAULA'S CHOICE ÎN SALOANELE COSMETICE

Taxe de expediere

Contactați-ne

0733 098 360
info@paulaschoice.ro

Newsletter

Primește ultimele noutăţi despre ofertele speciale și lansările de produse Paula’s Choice!