15% reducere la produse cu retinol, 20% reducere la cremă de zi + cremă de noapte și cadouri Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Comenzi și transport
  • Condiții generale Cardurile cadou sunt cupoane digitale cu valoare, care se pot folosi în perioada de valabilitate pentru plata integrală sau parțială a comenzilor plasate pe site-ul paulaschoice.ro. Cardurile cadou sunt valabile 60 de zile de la data emiterii și se trimit în destinatarului prin e-mail în format digital, după confirmarea achitării comenzii. Cardurile cadou…

    Citește mai mult
  • Dacă vrei să faci cuiva o surpriză, poți alege să împachetăm produsele într-o cutie de cadou și să trimitem cadoul la adresa dorită. La finalizarea comenzii bifează căsuța de Împachetarea comenzii în cutie de cadou, iar noi ne ocupăm cu grijă de împachetarea și expedierea cadoului. Factura pentru comandă o găsești în contul tău, nu…

    Citește mai mult
  • Poți plasa comenzi online pe site-ul www.paulaschoice.ro pentru cumpărături rapide și securizate. Tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași simpli. Iată câteva detalii despre fiecare etapă a plasării unei comenzi: Caută și adaugă în coș produsele dorite Poți căuta un produs în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse…

    Citește mai mult
  • Paula’s Choice România oferă periodic coduri de reducere valabile pe site, transmise prin e-mail abonaților săi și publicate pe site. Pagina Oferte Speciale conține toate promoțiile active, inclusiv coduri de reducere. Pentru a fi la curent cu promoțiile și noutățile Paula’s Choice abonează-te la newsletter, mai jos. Vei primi 4 sau maxim 5 e-mailuri lunare…

    Citește mai mult
  • Cum pot modifica sau anula o comandă plasată pe site care nu a fost încă expediată? Sistemul de procesare a comenzilor permite adăugarea unor produse la comandă sau modificarea detaliilor de livrare și facturare. Dacă dorești să faci modificări sau să anulezi o comandă te rugăm contactează Serviciu Clienți telefonic 0733 098 360 în cel…

    Citește mai mult
  • Comenzile livrate nu pot fi modificate, iar produsele comandate nu pot fi schimbate cu altele. Dacă dorești alte produse decât cele comandate poți returna comanda integral sau parțial și poți plasa altă comandă pe site. Pentru situațiile când dorești returnarea produselor te rugăm să urmezi indicațiile prezentate în articolul Care este politica de retur a produselor?

    Citește mai mult
  • Pot returna o comandă sau produse din comandă? Poți returna orice produse din comanda ta sau poți returna comanda ta integral, în maxim 14 zile de la data primirii produselor comandate, în condițiile explicate mai jos. Daca ai plătit pentru comanda ta și nu ai deschis coletul, ți se va rambursa o sumă care va…

    Citește mai mult
  • Dacă ai plasat o comandă pe site din contul de utilizator poți verifica oricând statusul comenzii în Contul Meu. Dacă ai plasat o comandă ca vizitator și ai nevoie de informații despre statusul comenzii tale te rugăm să ne contactezi. La expedierea comenzilor vom trimite un e-mail care conține numărul de urmărire și site-ul companiei…

    Citește mai mult
  • Tipuri de livrare și costuri de transport Comenzile plasate pe site pot fi livrate doar pe teritoriul României, prin: Curierat rapid. Pentru expedierea coletelor folosim companiile de curierat rapid Cargus sau TNT. Costurile de livrare pentru orice comandă sunt 17.50 lei (TVA inclus). Pentru comenzile peste 450 lei costurile de livrare sunt gratuite. Comenzile vor fi…

    Citește mai mult
  • Toate prețurile de pe site sunt exprimate în lei și includ TVA (taxă pe valoare adăugată). Pentru a descărca facturile comenzilor tale accesează Contul meu – Facturi. Comenzile plasate pe site sau ridicate de la sediu pot fi achitate folosind următoarele metode de plată: NUMERAR Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea…

    Citește mai mult
  • Toate produsele comercializate de Paula’s Choice România prin Evora Blue SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu…

    Citește mai mult
  • Dacă ai constatat că lipsesc anumite produse, accesorii sau cadouri din colet sau dacă ai primit alt produs decât cel comandat te rugăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, de preferință telefonic 0733 098 360. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv. Pentru o…

    Citește mai mult
  • Din diverse motive este posibil ca expedierile prin curier să nu fie livrate în 1-3 zile lucrătoare de la expediere (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), ne cerem scuze pentru aceste situații. Te rugăm în acest caz să verifici statusul expedierii pe site-ul curierului, este posibil ca livrarea să fie programată chiar în…

    Citește mai mult
  • În Timișoara, pe strada Putna, la numărul 15 avem un punct de ridicare a comenzilor plasate pe site. La plasarea comenzii alege opțiunea Ridicare personală, te vom anunța prin mail când produsele sunt pregătite. Program de lucru: orele 10.00 și 18.00, în fiecare zi lucrătoare. Se acceptă plata cu cardul. Comenzile sunt păstrate în punctul de ridicare…

    Citește mai mult