10% reducere la protecție solară + cadouri și seturi speciale Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Am primit un colet deteriorat sau un produs deteriorat / defect. Cum procedez?

Toate produsele comercializate de Paula’s Choice România prin Evora Blue SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.

Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.

În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos, corespunzătoare condițiilor comenzii.

Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a Paula’s Choice România, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca Paula’s Choice să livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, cumpărătorul sau destinatarul comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienți 0733 098 360 pentru a afla modalitățile de returnare a produselor deteriorate sau defecte. Procedura de returnare a produselor deteriorate indicată de Serviciu Clienți Paula’s Choice România va trebui urmată în mod obligatoriu de cumpărător. În caz contrar, cumpărătorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau înlocuirea produselor respective.

Procedurile ce trebuie  urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat

Constatare în prezența agentului de curierat

Atenție! Paula’s Choice România nu oferă serviciul de deschidere a coletului la livrare. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!

În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de către destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciu Clienți Paula’s Choice România, telefon 0733 098 360.

Paula’s Choice România va deschide un tichet de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei în maxim 7 zile de la primirea sesizării.

Constatare în absența agentului de curierat

Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciu Clienți, la numarul de telefon 0733 098 360 sau prin e-mail la adresa: info@paulaschoice.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. Te rugăm să specifici numele tău, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii tale.

Paula’s Choice România va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile.

Am primit un produs defect prin comandă online, pot să-l returnez?

Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne contactezi la 0733 098 360 sau să ne scrii la info@paulaschoice, menționând numele produsului, care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o imagine care să arate problema. Te rugăm să specifici numele tău, adresa de e-mail folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii tale.

Paula’s Choice România va furniza un răspuns privind sesizările înregistrate în termen de maxim 14 (paisprezece) zile. Pentru ca sesizarea ta să fie valabilă te rugăm să o trimiți în termen de maxim 3 (trei) zile de la data livrării comenzii tale. În cazul în care bunurile pe care le-ai achiziționat prezintă defecte, Paula’s Choice România respectă toate reglementările prevăzute de lege privind garanția, oferind un produs nou la schimb sau rambursarea sumei achitate, dacă înlocuirea nu este posibilă.

Dacă ai cumpărat un produs cu pompă airless și crezi că este defectă te rugăm să citești instrucțiunile de folosire pentru a amorsa pompa.