10% reducere pentru produsele full size la comenzi peste 200 lei Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Livrări întârziate și comenzi nelivrate

Din diverse motive este posibil ca expedierile prin curier să nu fie livrate în 1-3 zile lucrătoare de la expediere (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), ne cerem scuze pentru aceste situații. Te rugăm în acest caz să verifici statusul expedierii pe site-ul curierului, este posibil ca livrarea să fie programată chiar în ziua în curs.

Numărul de urmărire a comenzii tale este trimis în e-mailul pentru confirmarea expedierii coletului. Dacă nu există detalii de livrare pe site-ul curierului și au trecut 3 zile lucrătoare de la data expedierii coletului te rugăm să ne contactezi.

În perioada sărbătorilor legale sau a reducerilor speciale este posibil ca procesarea comenzilor și livrarea acestora să dureze mai mult ca de obicei. Te rugăm verifică statusul comenzii tale în contul tău și statusul expedierii pe site-ul curierului, iar dacă există probleme în procesarea sau livrarea comenzii tale te rugăm să ne contactezi.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?

Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala curierului, timp de 7 zile lucratoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare sau contactează compania de curierat pentru a ridica personal coletul de la filiala curierului.

Este posibil să cerem redirecționarea coletului tău la o altă adresă, eventualele taxe de redirecționare percepute de curier vor fi adăugate facturii tale, vom trimite un e-mail pentru confirmarea redirecționării.