Transport gratuit, 15% reducere la cel mai scump full size din coș, 20% reducere la noutăți 2024, seturi ediții limitate și cadouri la alegere Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Care este politica de retur a produselor?

Pot returna o comandă sau produse din comandă?

Poți returna orice produse din comanda ta sau poți returna comanda ta integral, în maxim 14 zile de la data primirii produselor comandate, în condițiile explicate mai jos. Daca ai plătit pentru comanda ta și nu ai deschis coletul, ți se va rambursa o sumă care va include taxele inițiale de livrare dar care va exclude taxa de retur către Paula’s Choice România.

În cazul în care alegi să deschizi coletul sau să păstrezi anumite articole și să anulezi doar parțial comanda, transportul achitat la plasarea comenzii nu va fi rambursat.

Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 450 lei, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit). Taxele pentru retur sunt întotdeauna suportate de client, indiferent de valoarea comenzii.

Paula’s Choice România garantează o rambursare integrală a valorii produselor dacă toate articolele sunt returnate printr-o companie de curierat, în starea lor inițială, cu ambalajul original, intacte, nefolosite și netestate, respectiv într-o stare în care produsul poate fi comercializat din nou. Nu acceptăm colete returnate folosind serviciile Poștei Române.

Acest lucru înseamnă că produsele nu trebuie să fi fost deschise, deteriorate, desigilate, cu defecte (dacă acest lucru nu a fost semnalat deja) și că orice etichete ale produsului trebuie să fie intacte, inclusiv documentele sau cadourile care l-au însoțit. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă semne de uzură sau consum, modificări fizice, lovituri, zgârieturi, urme de folosire etc. Nu se acceptă pentru retur produsele încercate / testate de cumpărător și nici cele care au fost deschise. SC Evora Blue SRL nu va returna contravaloarea produselor în cazul in care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

Conform prevederilor din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014, articolului 16, litera e, nu se acceptă returul produselor cosmetice sau de îngrijire personală dacă au fost folosite sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă. 

Care este procedura de returnare a unui produs sau a comenzii?

Daca îndeplinești condițiile de mai sus și dorești să returnezi o comandă parțial sau integral te rugăm să ne transmiți o notificare prin e-mail la adresa info@paulaschoice.ro, cu subiectul Retur comandă, care să includă informațiile de mai jos:

– numele cumpărătorului, adresa de e-mail și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comandă
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul la sediul Paula’s Choice, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)

După primirea instrucțiunilor de retur de la Paula’s Choice prin e-mail, în cel mai scurt timp de la primirea respectivelor instrucțiuni, în decurs de maxim 14 zile de la data la care ne-ai comunicat sesizarea de retur, trebuie să returnezi pe cheltuiala și riscul tău produsele intacte, la adresa indicată în e-mail. Puteți returna produsele doar prin companii de curierat (nu acceptăm colete returnate folosind serviciile Poștei Române) sau personal (doar dacă există un punct de ridicare/returnare activ, informație pusă la dispoziția clientului imediat ce clientul își exprimă intenția de a returna un produs).

Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, însoțite de accesoriile, cadourile, pliantele și alte documente primite în colet.

După inspecția calitativă și cantitativă a produsele returnate, Paula’s Choice România va rambursa în termen de maxim 14 de zile costurile de achiziție a produselor, folosind o metodă de plată identică cu cea prin care s-a achitat factura inițială. Pentru comenzile achitate numerar sau prin terminalul POS sumele se rambursează prin transfer bancar. Produsele deschise nu vor fi acceptate pentru retur.

Întrucât produsele Paula’s Choice sunt obținute din materii prime naturale și sintetice, fără coloranți și parfum, nu se vor accepta returi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între același tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.

Notificarea de retur și soluțiile oferite pentru procesarea returului se comunică doar prin mail la adresa info@paulaschoice.ro sau în scris la punctul de lucru Timișoara, Str. Putna Nr.15.

Cine achită taxele de returnare a produselor?

În conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de cumpărător. Dacă ai achitat comanda și refuzi coletul la primire taxele de expediere și returnare vor fi reținute din totalul achitat la plasarea comenzii.

Prin excepție, în cazurile de neconcordanță între produsele livrate și comandă, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Paula’s Choice România.

Pot returna la sediul Paula’s Choice o comandă sau produse din comandă?

Da, poți returna produsele la sediul nostru, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii sau ridicării comenzii de la sediu, dacă îndeplinesc condițiile de mai sus. Imediat ce îți exprimi prin mail intenția de a returna produsele, îți trimitem detaliile de returnare specificate mai sus, iar dacă există un punct de ridicare/returnare la sediul nostru, îți punem la dispoziție adresa la care poți returna produse.

Întrebări relevante
  • Toate produsele comercializate de Paula’s Choice România prin Evora Blue SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu…

    Citește mai mult
  • Din diverse motive este posibil ca expedierile prin curier să nu fie livrate în 1-3 zile lucrătoare de la expediere (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), ne cerem scuze pentru aceste situații. Te rugăm în acest caz să verifici statusul expedierii pe site-ul curierului, este posibil ca livrarea să fie programată chiar în…

    Citește mai mult
  • Dacă ai constatat că lipsesc anumite produse, accesorii sau cadouri din colet sau dacă ai primit alt produs decât cel comandat te rugăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, de preferință telefonic 0733 098 360. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv. Pentru o…

    Citește mai mult