20% reducere la exfolianți + SPF și cadou la alegere Detalii ofertă
Intră în cont Coș 0

Niciun produs în coș

Pot modifica sau anula o comandă plasată pe site?

Cum pot modifica sau anula o comandă plasată pe site care nu a fost încă expediată?

Sistemul de procesare a comenzilor permite adăugarea unor produse la comandă sau modificarea detaliilor de livrare și facturare. Dacă dorești să faci modificări sau să anulezi o comandă te rugăm contactează Serviciu Clienți telefonic 0733 098 360 în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii tale. În afara orelor de lucru te rugăm să trimiți un e-mail la info@paulaschoice.ro pentru a solicita modificarea sau anularea unei comenzi.

Orar Serviciu Clienți – de luni până vineri între 10.00 și 18.00, cu excepția sărbătorilor legale.

Timpul de procesare al comenzilor achitate online cu cardul bancar este foarte scurt și este posibil să expediem comanda ta chiar în ziua plasării ei. În condițiile legale poți anula o comandă și prin refuzul tău de preluare de la curier, te rugăm pe cât posibil să anunți anularea unei comenzi înainte să fie expediată sau livrată.

Sistemul de procesare a comenzilor nu permite ștergerea produselor dintr-o comandă, în acest caz te rugăm să ne contactezi cât mai repede posibil prin telefon sau e-mail pentru a anula comanda ta înainte de expedierea ei. Sumele datorate pentru plățile cu cardul sunt debitate din contul tău doar în momentul expedierii comenzii.

Dacă ai primit deja e-mail pentru confirmarea expedierii comenzii tale (verifică și în spam) te rugăm urmează indicațiile de mai jos. O dată ce comanda ta a fost expediată nu mai poate fi modificată.

Cum procedez dacă doresc să anulez comanda achitată și expediată, care încă nu a fost livrată?

Dacă ai primit deja e-mail cu expedierea comenzii tale, dar totuși dorești să renunți la comandă, te rugăm să ne anunți în cel mai scurt timp și dacă este cazul, să refuzi preluarea coletului. Acest lucru confirmă exercitarea dreptului contractual de retragere, imediat ce coletul tău refuzat va fi returnat la sediul Paula’s Choice vom demara procedura de creditare a sumelor datorate.

Stornarea sumelor datorate se va face în maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii coletului refuzat în depozitul Paula’s Choice. Taxele de livrare și returnare a coletului vor fi reținute din totalul achitat la plasarea comenzii pe site.

Cum procedez dacă doresc să anulez comanda achitată, cu livrare prin ridicare personală de la sediu?

Dacă ai achitat o comandă plasată pe site și ai ales să o ridici personal de la sediu, te rugăm să contactezi Serviciu Clienți 0733 098 360 pentru a anula comanda ta și a demara procedura de returnare integrală a valorii comenzii.

Cum pot returna o comandă după ce am deschis coletul?

Pentru situațiile când dorești returnarea coletelor livrate și deschise te rugăm să consulți Politica de retur.

Întrebări relevante
  • Pot returna o comandă sau produse din comandă? Poți returna orice produse din comanda ta sau poți returna comanda ta integral, în maxim 14 zile de la data primirii produselor comandate, în condițiile explicate mai jos. Daca ai plătit pentru comanda ta și nu ai deschis coletul, ți se va rambursa o sumă care va…

    Citește mai mult
  • Dacă ai plasat o comandă pe site din contul de utilizator poți verifica oricând statusul comenzii în Contul Meu. Dacă ai plasat o comandă ca vizitator și ai nevoie de informații despre statusul comenzii tale te rugăm să ne contactezi. La expedierea comenzilor vom trimite un e-mail care conține numărul de urmărire și site-ul companiei…

    Citește mai mult
  • Tipuri de livrare și costuri de transport Comenzile plasate pe site pot fi livrate doar pe teritoriul României, prin: Curierat rapid. Pentru expedierea coletelor folosim companiile de curierat rapid Cargus sau TNT. Costurile de livrare pentru orice comandă sunt 17.50 lei (TVA inclus). Pentru comenzile cu valoare peste 350 lei, după aplicarea reducerilor, costurile de livrare…

    Citește mai mult